آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

گردشگری در آنتالیا

نویسنده : تیم تولید محتوا گشت رویایی

آنتالیا یک شهر ساحلی جذاب در قسمت جنوب غربی کشور ترکیه واقع شده است. این شهر از غرب به کورکوتلی (Korkuteli) از شرق به سریک (Serik) و از جنوب به دریای مدیترانه متصل شده است.

آنتالیا را بزرگترین مقصد گردشگری ساحلی ترکیه شناخته می شود که جمعیت بالغ بر یک میلیون نفر را در خود جای داده و همچنین رکورد 12.5 میلیون گردشگر در 2014 را به نام خود ثبت کرده است.

در این مقاله قصد داریم شمارا با جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا کنیم. با گشت رویایی همراه باشید.



آشنایی با تاریخ، فرهنگ و جاذبه های شهر آنتالیا

آنتالیا چگونه شهری است؟

آنتالیا یکی از شهرهای پرجاذبه ترکیه است که سالانه هزاران گردشگر را به خود جذب می کند. ساحل شنی، دریای آبی نیلگون، بازار ها و مراکز خرید متنوع و هتل های لوکس آل و یوآل همه و همه دلایل خوبی است که آنتالیا را به عنوان یکی از بهترین مقصد گردشگری خود انتخاب نمایید.

کلیه اماکن تفریحی و مراکز خرید همه روزه آماده ارائه خدمات به مسافران می باشد. واحد پول رایج در این شهر لیر و اختلاف 1.5 ساعتی با تهران دارد.

در هر فصلی می توانید به آنتالیا سفر کنید، تابستان های گرم و آفتابی که با راه رفتن در ماسه های داغ لذتی غیر قابل وصف را تجربه خواهید کرد.

زمانیکه به آنتالیا سفر می کنید، وجود فرهنگ های مختلف نظرتان را جلب خواهد کرد و این در حالی است سالانه بخش اعظمی از گردشگران بین المللی این شهر را به عنوان مقصد تفریحی مورد علاقه خود انتخاب می نمایند.

آنتالیا به عنوان پنجمین شهر بزرگ ترکیه مهم ترین مقصد گردشگری ساحلی این کشور نیز شناخته می شود که از نظر جغرافیایی توسط کوه های توروس احاطه شده است. مرسین و کارامان در شرق، موغلا در غرب، قونیه، اسپارتا و بوردور در شمال و دریای مدیترانه در جنوب از شهر های همسایه آنتالیا محسوب می گردند.

آتالوس دوم در حدود 300 سال قبل از میلاد این شهر را بنیان نهاد و در همان سالها افراد برجسته ای همچون ابن بطوطه به آن سفر کرده اند که این موضوع با مطالعه سفر نامه هایش بطور کامل قابل استناد خواهد بود.

آنتالیا به عنوان مهم ترین بندر ترکیه، قطب اصلی صادرات گندم، آرد، دانه های کنجد، دام و زغال چوب بوده، و همچنین ایتالیا و یونان جزء کشور های طرف معامله با آن بوده اند.

سرمایه گزاری هایی که در دهه 1970 صورت گرفت، سبب توسعه و پیشرفت های چشمگیری در این منطقه شد. امروزه باتوجه به رشد روزافزون صنعت توریسم، زیر ساخت های قابل توجهی برای ارائه امکانات بیشتر به گردشگران فراهم شده است.



آب و هوای آنتالیا

آنتالیا شهری با آب و هوای مدیترانه ای، تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل و مرطوب است. برای بهره مند شدن از یک تعطیلات خاطره انگیز پیشنهاد می کنیم، بین ماه های ژوئن و سپتامبر سفر خود را برنامه ریزی کنید.

در این بخش از سال شاهد ورود بیشترین تعداد گردشگر در آنتالیا خواهید بود، تفریحات ساحلی، ورزش های آبی، پیاده روی در ساحل، بهره مندی از خدمات کشتی های پیشرفته کروز، هتل های لاکچری و کافه رستوران های لوکس ساحلی از خدمات قابل توجه به مسافران محسوب می گردد.

اگر می خواهید در این سفر هزینه کمتری پرداخت کنید، فصل زمستان مناسب ترین وقت برای مسافرت به آنتالیا خواهد بود. در این زمانبندی سواحل تقریبا خالی از گردشگر بوده و اماکن تفریحی معمولا خدمات خاصی ارائه نمی کنند.


هتل های uall چه خدماتی را ارائه می دهند.

اگر شما هم به گردشگری علاقه دارید، قطعا واژه uall را شنیده اید. هتل های uall را می توان جزء لوکس ترین هتل ها، دانست. در تمام کشورهای جهان، برخی از هتل ها، در جهت تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین ارتقا سطح کیفیتشان، امکانات بسیار ارزنده ای به مشتریان، ارائه می نمایند. اکثر گردشگران، دوست دارند سفر راحتی داشته باشند و بدون هیچ دغدغه ای از لحظاتشان نهایت لذت را ببرند. خدمات هتل می تواند نقش بسزایی در ایجاد بهترین شرایط برای مسافران ایفا کند.

واژه uall مخفف ultra inclusive، بیانگر آن دسته از خدمات هتل های 5 ستاره uall شامل تمام وعده های غذایی، میان وعده ها و نوشیدنی هایی که در طول 24 ساعت شبانه روز، به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد است.

یک ذهنیت اشتباه در برخی افراد وجود دارد این که فکر می کنند، هزینه های هنگفتی باید برای رزرو هتل های uall در نظر گرفته شود. ما در پاسخ به این تصورات باید بگوییم که شما هنگام رزرو هتل، هزینه تمام خدمات را پرداخت می کنید و در هنگام اقامت، نیاز به پرداخت و حمل هیچ پول اضافه ای نخواهد بود. با این روش تمام هزینه های سفر از قبل پرداخت شده است و با خیال راحت از تمام امکانات این نوع هتل ها بهره مند خواهید شد. استفاده از امکانات این نوع هتل ها، روش بسیار مناسبی برای مدیریت هزینه های سفر است.








چگونه می توانیم تور ها را در سریع ترین زمان رزرو کنیم؟

قابل توجه مسافران عزیز:

با مراجعه به سایت www.gashteroyayi.com اطلاعات مربوط به نرخ انواع تور، برنامه سفر، ساعت پروازها و مدارک لازم را مشاهده نمایید و همچنین با شماره 02634109 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان گشت رویایی بهره مند شوید و در صورت تمایل تور مسافرتی مورد نظرتان را رزرو نمایید.

www.gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران