آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

رستوران آشیان او یمکلری(ASYAN EV YEMEKLERI)

نویسنده : تیم تولید محتوای گشت رویایی صدف

رستورانی از دیار جنوب شرقی ترکیه! رستوران یمکلری یک رستوران با غذاهای منحصر بفرد در شهر وان ترکیه است. تقریبا می توان گفت برای هر قشری لازم است که حداقل یک بار غذاها و طعم های به یاد ماندنی این رستوران را تجربه کند. یکی از عالی ترین رستوران های وان است که در وب سایت Tripadvisor رتبه ی بالای 5/4 را از بازدید کنند گان و توریست ها به دست آورده است. در این مقاله میخواهیم با رستوران آشیان او یمکلری بیشتر آشنا شویم و لوکیشن و دسترسی های اطراف رستوران را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

نکات جالب و خواندنی که رستوران آشیان او یمکلری را از سایر رستوران ها متمایز می کند

فضای خارجی رستوران طوری طراحی شده که بسیاری از مخاطبان را به خود جذب کرده است. دکوراسیون و لباس همه ی پرسنل هارمونی خاصی را از رنگ های شاد و بهاری ایجاد کرده است که ذهن مخاطب را آرام می کند. همچنین کارکنان رستوران یمکلری با سلیقه ی بسیار زیبایی در اطراف رستوران از کاشت گل های طبیعی استفاده کرده اند که همین باعث می شود مشتریان حس خوبی از این رستوران دریافت کنند. رستوران یمکلری به جای تولید منوهای فرمولی بیشتر به سرو غذاهای غیر عادی با چاشنی محلی پرداخته شده است. 

بشقاب غذا ویژه در منو با 7 نوع غذای متفاوت در رستوران آشیان او یمکلری وان

غذای خوب و پرطرفدار این رستوران پرده پیلوی (یک پلو به شکل کیک مانند غذای نخود و عدس له شده) و کلدوش یا همان فرنی است. نکته ی جالبی که درباره ی این رستوران می شنوید این است که می توانید برای سفارش غذای گیاهی از یک روز قبل به رستوران اطلاع دهید تا برایتان از سبزیجات تازه ی همان روز تهیه کنند تا شما از غذاهای گیاهی به بهترین نحو استفاده و میل کنید. حال اگر بخواهیم درباره ی پرسنل و آشپز رستوران یمکلری صحبت کنیم باید بگوییم که سرآشپز های این رستوران خانم هستند و همین قضیه این رستوران را از بقیه ی رستوران ها مجزا می سازد. برخورد پرسنل بسیار خوب و مهربان است و بزرگ ترین پوئن مثبت آنها این است که به زبان انگلیسی کاملا مسلط هستند. این باعث می شود که رستوران یمکلری یک رستوران بین المللی به نظر برسد.


لوکیشن، آدرس و شماره تلفن رستوران یمکلری ASYAN EV YEMEKLERI

آدرس: Kale Yolu Eski Emniyet Binası Arkası, 65100 Van Merkez/Van, Türkiye 

 جهت مشاهده لوکیشن رستوران همین حالا کلیک کنید

شماره تماس: 0904322124190 

فضای باز رستوران آشیان او یمکلری

 جهت مشاهده منوی رستوران و آگاهی از قیمت ها کلیک نمایید و یا می توانید به سایت زیر مراجعه کنید. https://asiyan-ev-yemekleri.business.site/?m=true#menu


امکانات رستوران یمکلری

میز و صندلی در فضای باز - غذای بیرون بر - پارکینگ - صندلی کودک در دسترس - دسترسی به ویلچر

رستوران های اطراف یمکلری

رستوران یاکاموز 1.2km رستوران امام اوغلو 1.4km رستوران خاندان سفراسی 1.5km رستوران کوکزادی کاک کباب 1.5km

هتل های اطراف رستوران آشیان او یمکلری

هتل وان سیتی آپارات 1.7km هتل کانفوریوم 1.7km هتل مونتانا 2 km هتل ریفورم 2.2km

جاذبه های اطراف آشیان او یمکلری

توشپا 1.5km وان قدیم 1.6km قلعه وان 1.7km مرکز خرید رودی پارک 1.8km

نظرات کاربران آشیان او یمکلری

این متن چکیده ای از نظرات کاربران است که به رستوران آشیان رفتند: با خرید بشقاب سرآشپز می توانید 8 نوع غذا را بچشید قیمت آن هم 150 لیر است و این بسیار عالی است. قسمت باغ و باغچه ای که در تابستان درست کرده اند فضا را بسیار جذاب و دلچسب می کند. مکانی فوق العاده است که هم غذای محلی و هم غذای کلاسیک خانگی را در منوی خود دارد. 

غذای مخصوص در رستوران آشیا او یملکری وان ترکیه

هنگام صرف غذا موسیقی سبک کلاسیک پخش می شود و این با سلیقه ی من بسیار همخوانی دارد. پیدا کردن چنین مکانی لذت بخش است به دلیل اینکه صاحب آن بسیار خوش برخورد و مهربان و مودب بود و به اندازه کافی انگلیسی صحبت میکردند. همه چیز در این رستوران کمی آشنا و آرام است. غذا کاملاً انتظارات شما را در مورد یک رستوران غذاهای خانگی برآورده می کند. فضا کاملا دنج است و کارکنان همیشه با لبخند دوستانه هستند (فکر می کنم جعلی نیست). اگر شما هم به وان سفر کردید و تجربه غذا خوردن در رستوران آشیان را داشتید، لطفا نظرات خود را برای کا کامنت بگذارید. همچنین اگر سوالی دارید در بخش نظرات برای ما بنویسید. کارشناسان ما پاسخ گوی شما عزیزان هستند.


www.gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران