آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

رستوران الیت (ELIT RESTAURANT)

نویسنده : گشت رویایی صدف

رستوران الیت یک معماری کلاسیک شبیه به کاخ دارد و در شهر وان قرار دارد. در واقع این رستوران داخل هتل الیت ورد قرار گرفته و دارای دو بخش است.بخش اول شامل رستوران الیت ورد و بخش دوم رستوران بین المللی گریل اوجاکباشی است. 


رستوران بخش اول حالت مدرن و کلاسیک است و رستوران بخش دوم شکل سنتی زیبایی را شامل می شود. نکته ی قابل توجه این رستوران این است که به دلیل وجود هتل در رستوران منوی غذایی آن فقط شامل غذاهای ترکی نمی شود اینجا علاوه بر غذاهای ترکی میتوان انواع غذاهای بین المللی مخصوصا ایرانی سفارش داد و لذت برد.


منوی رستوران الیت (ELIT RESTAURANT)

کوزالاک مانتیسی

 کیمالی بورک

 سوپ چورباسی

 دونر کباب

 پیلاو 



 از خوردن غذاها و کباب های داخل رستوران اوجاکباشی (اجاق باشی)غافل نشوید. این قسمت از رستوران در طبقه ی دهم هتل قرار گرفته و منظره ی بسیار جذابی از شهر وان پدیدار است.جذابیت این رستوران به این خاطر است که جمعه ها و شنبه ها موسیقی زنده اجرا می شود و به همین خاطر محبوبیت این هتل دوچندان می شود. نکته ی جالب این رستوران صبحانه های مفصل و مقوی آن است که پیشنهاد می شود آن را از دست ندهید.


لوکیشن و آدرس رستوران الیت (ELIT RESTAURANT)

Bahçivan Mh., Kazım Karabekir Blv. No:67, 65030 İpekyolu/Van, ترکیه 

 مراکز خرید اطراف 

 وان آومه 

بوینر 

آیدین پری هان 

 مراکز تفریحی پارک آبی چاقداش 440M 

مرکز خرید وان 952M 

پارک ATHLETIC 

 رستوران های اطراف 

 وان من سلی 

کافه دسوتی 43M 

کافه الیف 243M


هتل های اطراف رستوران الیت (ELIT RESTAURANT)

هتل های اطراف 

 ساردور 149M 

وان لایف 146M 

فرح سوئیت 225M


مراکز خرید و جاذبه های اطراف رستوران الیت

وان آومه 

بوینر 

آیدین 

پری هان 

پارک آبی چاقداش 440M 

مرکز خرید وان 

952M پارک ATHLETIC


پیشنهادات و انتقادات کاربران از رستوران الیت در وان (ELIT RESTAURANT)

: همه چیز عالی و بسیار دقیق بود از سرویس دهی گرفته تا صبحانه شگفت انگیز قطعا دوباره بر میگردیم! Mr khalagi : ما برای سه شب در این هتل مجلل اقامت داشتیم رفتار پرسنل بسیار محترمانه،دلسوزانه و صمیمانه بود.فارسی کم و بیش بلد بودند.سرویس روزانه اتاق عالی بود یعنی صبح برای صبحانه میرفتیم رستوران و تا برگردیم به اتاق،همه چیز تمیز و مرتب شده بود،شامپو ، چای و نسکافه شارژ شده بود. موقعیت هتل در بهترین جای شهر یعنی خیابان کاظم کارابکیر بود در کل همه چیز این هتل عالی بود و باعث شد انتخاب بعدیمون هم دوباره همین باشه. Saeed aliakbarian : پرسنل مودب و خوش اخلاقی داشتند اما در حد خیلی کمی انگلیسی بلد نبودند و این کار ما را سخت می کرد.


 Milad rst : فقط برای چند نوشیدنی بسیار کوچک 1600 لیر از من می گیرند که در سوپر مارکت های روبروی هتل می توانید حداکثر حدود 300 لیر بخرید.قیمت ها بسیار بالاست و خدمات این هتل در حد هتل 3 ستاره است. Arastoo azizian : هتل بسیار عالی با صبحانه مفصل باشگاه و سونا بخار و خشک و حمام ترکی و استخر رایگان البته اگر کلاه شنا نداشته باشید شصت و پنج لیر بابت کلاه میگیرن ماساژ فول بادی حدود پنجاه دقیقه چهارصد و چهل لیر. Birsun birtork : موقعیت مکانی اینجا بسیار مناسب بود، امکانات رفاهی فراوان است. کارکنان حرفه ای، مودب و دوستانه و مفید هستند.


gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران