آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

رستوران حاجی اوغلو کباب سیس (HACIOGHLU KEBAPCIS )

نویسنده : تیم تولید محتوای گشت رویایی صدف

رستوران حاجی اوغلو کباب سیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین رستوران های محلی و سنتی وان با بیش از 20 سال سابقه ی درخشان است. رستوران حاجی اوغلو رستورانی با فضای دنج و انواع غذاها و خوراکی های خوشمزه است که مخاطبان زیادی دارد. 


یکی از پرمخاطب ترین رستوران های وان است که با طعم دار کردن گوشت های بومی به وسیله ی ادویه های مختلف و پخت آنها در کوره ها و اجاق های سنتی تهیه می شود.


رستوران حاجی اوغلو فاصله ی چندانی با موزه ی وان ندارد بنابراین اگر برای دیدن موزه رفته اید و حسابی مشغول گشت و گذار شده اید انتخاب این رستوران برای استراحت و خوردن غذاهای خوشمزه انتخاب بی نظیری است. این رستوران منوی متفاوتی دارد به دلیل اینکه هر نوع غذایی را می توانید در آن پیدا کنید مانند: انواع کباب ها - دونر - آش - پیلاف - مرغ - آدانا کباب - کباب اورفا و سایر غذاهای محلی و سنتی وان. 


در اینجا طعم های مختلف کباب را می چشید پس اگر به وان سفر کردید و به این رستوران نرفتید سفرتان نیمه تمام است. کبابی حاجی اوغلو یک شعبه ی دیگری هم دارد که در منطقه ادرمیت قرار دارد که بعد از گشت جزیره ی آکدامار می توانید به آنجا بروید و لذت ببرید. در هر دو شعبه از دکوراسیون سنتی ای با دیوار های سنگی و چوبی استفاده شده که این رستوران را بسیار جذاب و دلنشین می سازد. همچنین قیمت غذاها در این رستوران بسیار مقرون به صرفه است به همین دلیل مخاطبان به راحتی می توانند از امکانات و غذاهای بی نظیرش لذت ببرند.


آدرس و لوکیشن رستوران حاجی اوغلو کباب سیس

شعبه1 ولی میثات بی، 65130 ایپکیولو/وان، ترکیه 

 شعبه2 Kazim Karabekir Cad . خیابان یوزباسیوغلو | وان مرکز، وان، ترکیه 

 شماره تماس: +90 543 229 27 99


امکانات رستوران حاجی اوغلو

پرداخت الکترونیک پارکینگ خیابانی رایگان

رستوران های اطراف رستوران حاجی اوغلو

رستوران اسی 245m رستوران ایکیزلر یا هما جن 681m رستوران می لیان ات لوکان تاسه 681m رستوران پالان دوکن کباب 681m

هتل های اطراف رستوران حاجی اوغلو

دوسکو توپراک کانفوریوم 1.5km وان سیتی 1.6km مونتنا1.6km ریفورم 1.7km

جاذبه های اطراف رستوران حاجی اوغلو

اسکله وان 7.184m موزه وان 4.487m روستای پرواری 251m مرکز خرید رودی پارک 361m

نظرات کاربران در مورد رستوران (HACIOGHLU KEBAPCIS)


کباب برای نهار عالی بود مثل همیشه نوشیدنی و پیش غذاها جذاب بود.این مکان از بیرون بسیار زیبا و شیک به نظر می رسد اما شیشلیک ها خشک بودند و کمی گران. کباب آدانا بسیار خوش طعم بود و من راضی بودم. شما غذاهای گوشتی را با طعم واقعی آن می خورید و این بسیار شگفت انگیز است. این رستوران هم به دلیل رضایت مشتری و هم صداقت آنها باید 10 ستاره را بگیرد. گوشت ها کاملا پخته شده بودند و کارکنان بسیار مودب و صمیمی هستند.


gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران