آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

رستوران خاندان سفراسی (HANEDAN SOFRASI RESTAURANT)

نویسنده : تیم تولیدمحتوای گشت رویایی

اگر به یک رستوران ترکی و محلی علاقه ی خاصی دارید رستوران خاندان سفراسی را انتخاب کنید. فضای این رستوران به حدی بزرگ و مجهز است که می تواند مشتریان زیادی را در خود جای دهد و پذیرایی جذابی از مهمانان عزیزش داشته باشد.

امکانات رستوران خاندان سفراسی

رستوران خاندان سفراسی تنها یک رستوران معمولی نیست بلکه یک فضای آرام و دلنشین با رسیدگی و خدمات بسیار زیاد است در نزدیکی فرودگاه که توجه تمام مسافران را به خود جلب می کند. این رستوران به راحتی می تواند هر غذایی را بخواهید برایتان آماده کند تا شما لذت کافی را ببرید.


 به طور کلی رستوران خاندان سفراسی یک رستوران با غذاهای محلی و کباب های مخصوص است که همه نوع مخاطب با هر مدل سلیقه ای دارد. این رستوران از امکانات زیادی برخوردار است برای مثال پارکینگ اختصاصی خیلی بزرگی دارد تا مشتریان با خیال راحت به خوردن غذا بپردازند. زمین بازی کودک دارد تا کودکان هنگام خوردن غذا یا بعد از صرف غذا به آنجا بروند و مشغول بازی شوند. به همین خاطر فضای این رستوران را آرامش خاصی فرا گرفته است. هزینه ی غذاهای رستوران خاندان سفراسی بسیار معقول و مقرون به صرفه است و به دلیل نزدیکی اینجا با فرودگاه به مسافران زیادی زمانی که از فرودگاه خارج می شوند این رستوران را انتخاب می کنند.


امکانات رستوران خاندان سفراسی

پرداخت الکترونیکی نشستن در فضای باز غذای بیرون بر خدمات ویلچر

آدرس و شماره تماس HANEDAN SOFRASI RESTAURANT

Alipaşa, 65200 Van Merkez/Van, Türkiye شماره تماس +90 432 216 47 50

رستوران های اطراف HANEDAN SOFRASI RESTAURANT

کوکزادی کاگ کباب 57m رستوران اوپکیولور سور 172m رستوران حاجی بابا 480m رستوران امام اوغلو 701m


هتل های اطراف HANEDAN SOFRASI RESTAURANT

هتل وان سیتی 272m هتل کانفوریوم 280m هتل مونتانا 507m هتل ریفورم

جاذبه های اطراف HANEDAN SOFRASI RESTAURANT

پارک آبی چاقداش 693m مرکز خرید رودی پارک 1.1m مسجد اولو 1.6m روستای پرواری 1.7km

نظرات کاربران درباره رستوران خاندان سفراسی


این یک رستوران خیلی بزرگ در نزدیکی فرودگاه شهر وان است.سرویس دهی بسیار عالی ای دارند سالن بزرگ و تمیز و چند تا سرویس بهداشتی دارند. زمین بازی کودک وجود دارد در این رستوران و این بسیار عالی است. غذا سرد بود گارسون رسیدگی کامل را نداشت. رستورانی است بدون هیچ مشکلی. پارکینگ بزرگی دارد و غذاهای بسیار خوشمزه ای طبخ می شود. غذا خیلی خوب بود مخصوصا گوشت آب پز و بیتی کباب . من عاشق غذاهای این رستوران هستم عالیه. بزرگترین حسن این رستوران این است که در مرکز وان قراردارد فقط کمی قیمت ها گران هستند. غذا زیاد باکیفیت نیست اما جای خوبی است که با خانواده بنشینید و خوش بگذرانید. به طور قطع می توانم بگویم که اینجا تنها مکان برای خوردن سا چتاوا در وان است.


gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران