آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

رستوران کوکزادی کاگ کباب(koczade cag kebab)

نویسنده : تیم تولید محتوای گشت رویایی صدف

به طور کلی اولویت این رستوران و هر رستوران دیگری این است که اوقات خوش و صمیمی ای را برای مشتریانش رقم بزند که قطعا رستوران کوکزادی این اعتماد را جلب کرده است. رستوران کوکزادی یکی از رستوران هایی است که در نزدیکی هتل الیت ورد قرار دارد و می توان گفت در مرکزی ترین نقطه ی شهر وان است. 


رستوران کوکزادی فضای آرام و دلنشین با پرسنل مجرب پذیرای مهمانان گرامی خواهد بود. همچنین تمیزی و نظافت این رستوران بسیار چشم گیر است به طوری که در استاندارد های بهداشتی از سطح بالایی برخوردار است.


همه چیز در مورد رستوران کوکزادی کاگ کباب

حالا می خواهیم درباره اصلی ترین و لذیذترین غذای این رستوران بگوییم. از آنجایی که از نام این رستوران پیداست کباب معروف ترین غذای اینجاست و قطعا مخاطبان زیادی دارد. می توان گفت رستوران کوکزادی با کیفیت ترین لذیذترین و سالم ترین کباب شهر وان را ارائه می دهد. اینجا شامل انواع دوغ و ماست محلی و برنج خوشمزه است که همه ی اینها از مواد اولیه بسیار طبیعی طبخ می شود. در رستوران کوکزادی به دیزاین غذا توجه زیادی می شود. 


همانطور که میبینید کباب ها همراه با مزه های مختلف از جمله سالاد بسیار خوشرنگ و خوشمزه دورچین گوجه و فلفل کنار کباب و دوغ های محلی معروف کوکزادی سرو می شوند.


آدرس و شماره تماس رستوران کوکزادی کاگ کباب koczade cag kebab

رابرت . بلوار کاظم کارابکر. کافه/یان.ترکیه شماره تماس 4442498-

رستوران های اطراف koczade cag kebab

رستوران خاندان سفراسی 57m رستوران اوپکیولور سور 134m رستوران حاجی بابا 471m رستوران امام اوغلو 752m

هتل های اطراف koczade cag kebab

هتل وان سیتی آپارات 220m هتل کنفوریوم 237m هتل مونتانا 460m هتل ریفورم 737m

جاذبه های اطراف koczade cag kebab

پارک آبی چاقداش 658m مرکز خرید رودی پارک 1.1km مسجد اولو 1.6km روستای پرواری 1.8km

نظرات کاربران در مورد رستوران کوکزادی کاگ کباب

دومین رستوران کگ کباب در وان در مرکزی ترین موقعیت است. قیمت مناسب گوشت خوشمزه و از همه نظر عالی. از لحاظ طعم و مکان در بین کباب فروشی های وان بهترین است.پارکینگ دارد و این خیلی خوب است. پیشخدمت انگلیسی صحبت می کرد و به همین دلیل خدمات سریع پیش می رفت و این بزرگترین حسن این رستوران بود. کگ کباب عالی بود سالاد و خوراکی های دیگر خوب بودند و قیمت هم مقرون به صرفه بود . کگ کباب معمولی بود پیش غذاها کافی نبودند و سرویس خدمات سریع پیش نمی رفت. این کبابی تقریبا نزدیک هتل الیت ورد بود در خیابان ماراش. من فقط برنج و دوغ و کوفته خوردم که بسیار عالی بود.

gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران