آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

هتل دیوان (Van Divan Hotel)

نویسنده : تیم تولید محتوای گشت رویایی صدف

هتل ریفرم وان یک هتل 3 ستاره و اقتصادی در شهر زیبای وان است. شهر وان به دلیل نزدیکی به مرز ایران و زیبایی های طبیعی که دارد در چند سال گذشته مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. اگر شما هم قصد سفر به وان را دارید و به دنبال یک هتل خوب و اقتصادی برای اقامت هستید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اطلاعات کامل و امکانات ویژه اتاق های هتل دیوان

وای فای رایگان پارکینگ رایگان شاتل فرودگاه مرکز آبگرم و سلامتی سرویس اتاق امکانات برای مهمانان معلول اتاق های خانوادگی بار صبحانه خدمات عمومی هتل شامل موارد زیر می شود: خدمات شاتل (پرداخت هزینه اضافی) تحویل مواد غذایی سالن استراحت/تلویزیون مشترک منطقه مخصوص سیگار کشیدن تهویه مطبوع در کل سیگار ممنوع است گرمایش عایق صدا اتاق های عایق صدا اتاق های خانوادگی وسایل اتو شاتل فرودگاه (هزینه اضافی) اتاق های Non-Smoking سرویس اتاق

اتاق و تخت های هتل دیوان

نمایی از اتاق ها و تخت های هتل دیوان


میز صبحانه در هتل دیوان

میز صبحانه در هتل دیوان


آدرس، لوکیشن و شماره تلفن Divan Otel Van

آدرس هتل دیوان: Şerefiye, Santral 3. Sk. No:2, 65140 Van Merkez/Van, Türkiye شماره تماس: 0904322164721

جاذبه های گردشگری و اماکن گردشگری نزدیک به هتل

پارک آبی چاغداش مرکز خرید وان خیابان جمهوریت مرکز خرید یر التی ای وی ام

قیمت و رزرواسیون هتل دیوان

قیمت رزرو تور و هتل دیوان وان با توجه به زمان و شرایط متفاوت است. برای مثال زمان سفر شما و یا نوع اتاقی که انتخاب میکنید در هزینه های شما تاثیرگذارند. شما میتوانید هم اکنون از آژانس هواپیمایی گشت رویایی استعلام بگیرید. گشت رویایی مجری و کارگزار تور های وان با بهترین شرایط پرداخت شماره تماس: 026-34109 www.gashteroyayi.com

نظرات، پیشنهادات و انتقادات کاربران از هتل دیوان در شهر وان

کاربر 1:اتاق ها معمولی و بدون تهویه مطبوع هستند صبحانه افتضاحه هم از نظر کیفیت و کمیت و هم از نظر مسئول که دختری بی ادب و بی مسئولیت است. مدام با تلفن صحبت می کند و به خواسته مهمانان توجهی نمی کند. 

اتاه هتل 3 ستاره دیوان به همراه تلویزیون و کمد و میز و تخت

کاربر 2: می توانم بگویم شرم آور ترین هتلی است که تا به حال دیده اید. فرصت طلبی، بی نظمی، تقلب، کثیفی و... همه چیز هست. با وجود اینکه یک اتاق 200 نفری ترتیب دادیم، مجبور شدیم 300 لیر بپردازیم زیرا آنها می دانستند که وقتی به موقع رسیدیم نمی توانیم جای دیگری پیدا کنیم. تمیزی اتاق ها وحشتناک است. گذاشتن حوله خیس، گرد و غبار، کثیف بودن حمام، جا گذاشتن دمپایی های دست دوم. به طور خلاصه می توانم به این هتل به عنوان نمونه ای از محل اقامت اشاره کنم. کاربر 3: هتل بسیار تمیز و بزرگی است. اگر هتلی مانند خانه خود می خواهید، اکیدا آن را توصیه می کنم. کاربر 4: هتل خوب اما در ارائه سرویس بسیار ضعیف عمل می کند. اگر شما هم تجربه اقامت در هتل دیوان شهر وان را دارید، نظر خود را برای ما کامنت کنید.


www.gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران