آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

هتل رافلز استانبول (Raffles Hotel)

نویسنده : تیم تولید محتوا گشت رویایی

هتلی 5 ستاره رافلز نزدیک به کاخ تاریخی دولما باغچه و مراکز خرید زورلو و جواهیر استانبول است. این هتل دارای 27 طبقه و بیش از 180 واحد اقامتی می باشد که به سبک معماری مدرن در سال 2014 طراحی و ساخته شده است. اتاق های هتل رافلز با چشم انداز مشرف دریا، اقامت دلنشین و رویایی را برای مهمانان به ارمغان آورده است. در این مقاله قصد داریم شما را با هتل لاکپری رافلز آشنا کنیم با گشت رویایی همراه باشید



اطلاعات کامل و رزرواسیون هتل 5 ستاره رافلز (Raffles Hotel) در استانبول

هتل رافلز چه امکانات و خدماتی را ارائه می نماید؟

هتل 5 رافلز در منطقه بکیتاش استانبول واقع شده است که فاصله بسیار نزدیکی به مراکز خرید پروفیلو و قصر ییلدیز دارد. در نظر سنجی هایی که از مسافران انجام شد، بیشترین امتیاز را امکانات و تمیزی این هتل به خود اختصاص داده است.

شهر استانبول بعنوان یکی از برجسته ترین مقاصد گردشگری جهان شناخته شده است که بی شک برای بازدید از تمام اماکن گردشگری آن نیاز به زمان بیشتری خواهید داشت. پس از یک روز کامل تفریح و گردش، اکنون وقت آن رسیده در استخر سرپوشیده هتل تنی به آب زده و خستگی را از جسم و روحتان پاک کنید. خدمات اسپا، ماساژ و حمام ترکی نیز از مهم ترین امکانات این هتل لاکچری می باشد که با بالاترین کیفیت در اختیار مسافران قرار می گیرد.

هتل لاکچری رافلز در زمره گران ترین هتل های استانبول قرار می گیرد که متناسب با این ویژگی ها، امکانات خوب و قابل قبولی را در اختیار مسافران قرار می دهد. با کمی دقت متوجه خواهید شد که در طراحی بنای هتل، تا چه اندازه به جزئیات توجه شده است.

هتل رافلز دارای 2 رستوران به نام های Isokyo و Roca می باشد که هرکدام تبحر خاصی در پخت انواع غذاهای بین المللی، ترکی و مدیترانه ای دارند. همچنین Isoky Restaurant انواع غذاهای آسیای شرقی را بصورت تخصصی به مهمانان ارائه می نماید. کافی شاپ نیز در بخش دیگری از هتل واقع شده و انواع دسر ها و نوشیدنی های سرد و گرم با کیفیت مطلوب ارائه می گردد.

باشگاه بدنسازی مجهز به جدیدترین دستگاه های روز دنیا، مهمانان را به ورزش کردن و برخورداری از یک اندام ایده آل تشویق می نماید. گرایش به زیباتر شدن یکی از ویژگی های ممتاز همه انسانها می باشد به نحوی که برخی از افراد برای برخورداری از یک چهره ایده آل، مبالغ بسیار زیادی را صرف می کنند که در روحیه آنان تاثیر بسزایی خواهد داشت. خدمات زیبایی با پرداخت مبالغ بیشتر در سالن های آرایشی این هتل لوکس ارائه می گردد.

اینترنت پر سرعت رایگان در تمام بخش های هتل رافلز تعبیه شده و به راحتی در دسترس مهمانان این مجموعه قرار می گیرد. بخش های مختلف هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده است. یکی دیگر از خدمات هتل که مورد توجه بیشتر مسافران نیز قرار گرفته، اتاق های مخصوص کشیدن سیگار است که بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران و با خیال راحت امکان استفاده از آن فراهم گردیده است.

در بخش هایی از هتل محیطی برای نگهداری از کودکان تعبیه شده و برای آن دسته از پدر و مادر هایی که برای انجام کارهای اداری نمی توانند فرزندانشان را همراه خود داشته باشند بسیار مناسب خواهد بود. کلیه پرسنل پذیرش به زبان های انگلیسی، روسی و آلمانی آشنایی کامل دارند و همچنین لازم به ذکر است که واحد پذیرش هتل در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران است.

با پرداخت مبالغ بیشتر می توانید به راحتی از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل رافلز بهره مند شوید. چنانچه در اتاق های این هتل اقامت داشته باشید، محو تماشای مناظر فوق العاده جذاب تنگه بسفر خواهید شد. یکی از ویژگیهایی که از نظر بسیاری از سرپرستان حیوانات خانگی مورد تایید قرار گرفته است، می توان به بلامانع بودن ورود و پذیرش این موجودات زیبا و دوست داشتنی اشاره کرد. با پرداخت مبلغ اضافه، امکان بهره مندی از این امکانات فراهم می گردد.

اگر قصد دارید به یادماندنی و خاطره انگیز ترین سفر خود را در بهترین اقامتگاه های استانبول تجربه کنید، بی شک رافلز، یکی از بهترین هتل هایی خواهد بود که در سفرهای متعدد به این شهر جذاب در اولویت های انتخاب خود قرار خواهید داد.


انواع اتاق های هتل رافلز

هتل پنج ستاره رافلز دارای 180 واحد اقامتی با متراژ و امکانات متنوع، چشم انداز های گوناگونی از نقاط مختلف استانبول را مورد نمایش قرار می دهد.

Deluxe Room

اتاق دلوکس ظرفیت اقامت 3 بزرگسال را در محیطی به مساحت 62 متر مربع، با بهره گیری از 1 تختخواب دبل فراهم می نماید. پنجره های این اتاق منظره رو به شهر را به نمایش می گذارد.

Signature Room

این اتاق با مساحت 65 متر مربع، ظرفیت مناسب برای 3 بزرگسال را با بهره گیری از 1 تختخواب دبل و 1 تختخواب سینگل ایجاد کرده است. چشم اندازی رو به دریا را برای مهمانان به نمایش می گذارد.

Continents Suite

این سوئیت 224 متر مربع مساحت داشته و برای اقامت 2 بزرگسال مناسب می باشد که 1 تخت دبل و منظره رو به شهر جزء اصلی ترین امکانات آن محسوب می گردد.

One Bedroom Excutive Studio

این اتاق ظرفیت مناسب برای اقامت 3 بزرگسال را در محیطی با چشم انداز شهر و محوطه فراهم کرده و یک تختخواب دبل و یک تختخواب سینگل را برای ارائه خدمات بهتر در اختیار مهمانان قرار می دهد.

One Bedroom Residence

این آپارتمان 155 متر مربع مساحت داشته و ظرفیت مناسب برای اقامت 2 بزرگسال ارائه می نماید. یک تختخواب دبل، یک مبل تختخواب شو و چشم انداز رو به دریا از برجسته ترین امکانات آن محسوب می گردد.

Two Bedroom Residence

این آپارتمان ظرفیت مناسب برای اقامت 4 بزرگسال را در محیطی به مساحت 270 متر مربع را ایجاد کرده است و دارای 2 تختخواب دبل، یک مبل تختخواب شو و همچنین منظره رو به دریا و رو به شهر از موقعیت های ویژه آن محسوب می گردد.


جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل رافلز

کاخ دولما باغچه(Dolmabahce Palace)

داخ دولما باغچه استانبول را می توان یکی از بهترین بناهای تاریخی مجلل این شهر دانست. این کاخ سرشار از باغ های سرسبز و زیبایی مسحور کننده ای است که نگله هر بازدید کننده ای را به خود خیره می کند. موقعیت این کاخ تاریخی در قسمت اروپایی شهر استانبول واقع شده است و یکی از پر بازدید ترین جاذبه های کشور ترکیه است و سالانه هزاران گردشگر برای تماشای شکوه و عظمت این بنای خارق العاده به استانبول زیبا سفر می کنند.

گردشگران بی شماری از فرصت استفاده کرده و تصاویر خاطره انگیزی از این مکان به یادگار ثبت می کنند. پیشینه کاخ دولما باغچه به دوران حکومت عثمانی باز می گردد، بطوریکه، محل زندگی 6 پادشاه از جمله مصطفی کمال آتاتورک، بنیان گذار جمهوری ترکیه بوده است.

کاخ مجلل باغچه یکی از مجلل ترین اماکن دیدنی استانبول بعنوان بزرگترین کاخ سلطنتی ترکیه در منطقه بشیکتاش در کرانه شرقی تنگه بسفر واقع شده است. یا قدم زدن در این کاخ توجه به دکوراسیون داخلی، با استفاده از مرغوب ترین فرش های ابریشمی، لوستر های خاص و شیک و مبلمان کلاسیک دکوراسیون چشم نوازی به این قسمت بخشیده است.

ممکن است برای بازدید از تمام بخش های این کاخ موزه، احتیاج به زمان بیشتری داشته باشید. با استفاده از مترو، تاکسی و اتوبوس می توانید به کاخ دولما باغچه دسترسی پیدا کنید. همچنین تراموای باجی لار - کاباتاش، واقع در منطقه سلطان احمد، یکی دیگر از مسیر هایی است که می توانید در ایستگاه پایانی این خط پیاده شده و با قدم زدن 10 دقیقه ای به کاخ زیبای دولما باغچه برسید. همه روزه به جز یکشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر درهای این موزه به روی بازدیدکنندگان بازخواهد بود.

برج گالاتا (Galata Tower)

برج گالاتا یکی از بناهای تاریخی و گردشگری شهر استانبول است که در سال 1348 میلادی به سبک معماری رومانسک توسط بانیان بیزانس ساخته شده است. این برج در ابتدا به برج مسیح معروف بوده است. برج گالاتا در صده های گذشته کاربرد نظامی و مذهبی داشته و در این سالها چندین مرتبه مورد بازسازی قرار گرفته است.

این برج در منطقه گالاتا واقع شده که در نزدیکی آن جاذبه های تماشایی مانند پل گالاتا و ساحل کاراکوی قرار گرفته است. با قرارگرفتن در قسمت بالای برج چشم انداز فوق العاده خیره کننده ای از شهر استانبول را در مقابل دیدگان بازدیدکنندگان به نمایش می گذارد.

در حال حاضر برج گالاتا به عنوان یکی از سمبلیک ترین آثار تاریخی شهر استانبول، محبوبیت های فراوانی پیدا کرده و سالانه گردشگران بی شماری از سراسر دنیا برای بازدید از این مجموعه به این ترکیه سفر می کنند. از طریق خط یک مترو واقع در میدان تکسیم می توانید در کاراکوی پیاده شده و با یک قدم زنی 10 دقیقه ای به برج گالاتا برسید.

آب انبار باسیلیکا (Basilica Cistern)

آب انبار باسیلیکا یکی از معروف ترین آثار به جای مانده از دوره بیزانس است که به دستور ژوستینیایوس اول ساخته شد و از ارزش تاریخی بالایی نیز برخوردار است. باسیلیکا به معنای عبادتگاه است که با توجه به قرارگیری در قسمت زیرین یک کلیسا به این نام شهرت پیدا کرده است.

طراحی این آب انبار با بهره گیری از ستون هایی با ارتفاع 9 متر که به صورت 12 ردیف 28 تایی قرار گرفته که همگی جلوه گر معماری با شکوه بیزانس است. از شکوه و عظمت این بنای تاریخی گردشگران را به حیرت وا می دارد و این بدان معناست که ممکن است به طور متوالی از این مکان شگفت انگیز بازدید نمایند.

این آب انبار در ابتدا محل تامین آب مورد نیاز کاخ های سلطنتی بوده و با روی کار آمدن پادشاهای عثمانی، تغییرات اساسی در ساختار آن شکل گرفت که منجر به ساخت تاسیسات آبرسانی مدرن شد. به همین جهت این آب انبار مدت ها بدون استفاده رها و پس از چندین قرن مجددا توسط یک جهانگرد هلندی به نام پتروس گیلوس کشف و رسیدگی شد.

گردشگران برای بازدید از این آب انبار باید بلیت تهیه کنند که از طریق درگاه های اینترنتی و خرید حضوری این امر میسر می شود. همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5.5 بعد از ظهر می توانید از این مکان بازدید کنید. قیمت بلیت به ازای هر نفر معادل 20 لیتر در نظر گرفته شده است.


موقعیت و لوکیشن هتل 5 ستاره رافلز

برای مشاهده موقعیت بر روی  هتل رافلز استانبول کلیک نمایید.


چگونه می توان انواع تور ها را در سریع ترین حالت ممکن رزرو نمایید.

با مراجعه به سایت www.gashteroyayi.com می توانید اطلاعات مربوط به نرخ انواع تور های گردشگری، برنامه سفر و تاریخ تورها را مشاهده کرده و جهت دریافت مشاوره و رزرو تور با شماره 02634109 تماس حاصل فرمایید.

www.gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران