آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

هتل 5 ستاره اورینت بانک استانبول (Orientbank Hotel Istanbul)

نویسنده : تیم تولید محتوا گشت رویایی

یکی از بهترین هتل های 5 شهر استانبول است که در فاصله بسیار کمی از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهر قرار گرفته است. هتل اورینت بانک در سال 2021 ساخته شده و به عنوان یک مجموعه کاملا نوساز و مدرن، با امکانات و خدمات رفاهی مناسب در اختیار مهمانان قرار می گیرد. فرودگاه آتاتورک، حدود 20دقیقه با هتل اورینت بانک فاصله دارد. با مجله گردشگری گشت رویایی همراه باشید.




اطلاعات کامل و رزرواسیون هتل 5 ستاره اورینت بانک استانبول (Orientbank Hotel Istanbul)

هتل اورینت بانک استانبول چه امکانات و خدماتی را ارائه می نماید؟

فرودگاه آتاتورک، در فاصله 20 کیلومتری از هتل اورینت بانک قرار گرفته است و خدمات مربوط به ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه برای مهمانان قابل استفاده می باشد.این هتل 36 اتاق را در خود جای داده که همه آنها دو نفره بوده و اغلب زوج ها، این هتل را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند. اتاق های دو نفره هتل، امکاناتی ماننند سیستم تهویه مطبوع، یک تختخواب دبل کینگ، حمام اختصاصی، تلویزیون LED، کمد، قهوه ساز و مینی بار را در اختیار مهمانان قرار می دهد.


هتل اورینت بانک دارای ویژگی های قابل توجهی مانند موقعیت مکانی نزدیک به جاذبه های تاریخی و تفریحی استانبول می باشد و به همین جهت، محبوبیت بالایی از سوی گردشگران پیدا کرده است. رستوران های هتل با بهره گیری از کادری مجرب توانسته با کیفیت بالای پخت انواع غذا های محلی، غذاهای بین المللی و انجام سرویس دهی های به موقع،  مشتریان بسیار زیادی را جذب نماید.



انواع اتاق های هتل اورینت بانک

Deluxe King Room

اتاق دلوکس با مساحت 20 متر مربع، 1 تختخواب دبل و چشم انداز رو به شهر را ارائه می نماید و ظرفیت مناسب برای اقامت 2 بزرگسال از ویيگی های بارز آن می باشد.

Grand Deluxe Guest Room

اتاق گرند دلوکس، 27 متر مربع مساحت داشته و دارای 1 تختخواب دبل مناسب برای اقامت 2 بزرگسال می باشد. این اتاق چشم انداز رو به شهر را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

Executive Suite

این سوئیت ظرفیت مناسب برای اقامت 2 بزرگسال را محیطی دارای مساحت 45 متر مربع امکانات 1 تختخواب دبل و منظره ای رو به شهر در اختیار مهمانان قرار می دهد.



جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل اورینت بانک

آب انبار باسیلیکا (Basilica Cictern)

آب انبار تاریخی باسیلیکا به دستور یکی از امپراطور های دوران بیزانس با نام ژوستینیانوس اول ساخته شده است. هنگامیکه به داخل این مکان وارد می شوید، در ابتدا با دالان باریک و کوچکی رو به رو خواهید شد و فضای کاملا خنک آن احساس فوق العاده ای را در شما ایجاد می کند که در فصل تابستان به عنوان یک جاذبه گردشگری تمام عیار به شمار می رود.

برای دسترسی به آب انبار باسیلیکا، باید 52 پله را طی کرده و به قسمت زیر زمین بروید. اگر برای اولین بار است که این مجموعه را تجربه می کنید، بی شک طرح های ستون ها و مجسمه مدوسا شما را شگفت زده خواهد کرد. ستون های این مجموعه شکل شیار های اریب شکل و استوانه ای به چشم می خورد که هرکدام داستان های افسانه ای خاص خود را دارند. بر اساس داستان های اساطیری یونان، مدوسا زنی زیبا بوده و پوسایدون خدای دریا عاشقش می شود و هنگامیکه پوسایدون در معبد آتنا با او همبستر می شود و این باعث خشمگین شدن آتنا می گردد و صورت مدوسا را زشت و موهای آن را به افعی تبدیل می کند.


جهت مشاهده لوکیشن بر روی Basilica Cistern کلیک نمایید.

مسجد ایاصوفیه (Haiga Sophia Grand Mosque)

مسجد ایاصوفیه یکی از برجسته ترین جاذبه های گردشگری و همچنین به عنوان مهم ترین نماد شهر استانبول محسوب می گردد. این بنا دارای ارزش تاریخی بسیار باشکوهی بوده و بیش از 1500 سال قدمت دارد. در ابتدای پیدایش، این بنا به عنوان کلیسا، بعدها در قالب یک مسجد به کار گرفته شده و امروزه این شاهکار معماری در نقش یک موزه تمام عیار، آیینه تمام نما از ادوار مختلف کشور ترکیه را در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار می دهد. در این موزه می توان ترکیبی از آثار و طراحی سبک مسیحیت مانند شمایل حضرت مسیح و نقشی از خطاطی های اسلامی را در بطور همزمان مشاهده کرد.

مسجد ایاصوفیه در سال 360 به دستور امپراتور کنستانتین ساخته شده و به عنوان بزرگترین و مهم ترین کلیسای دوره بیزانس و محلی برای تاجگذاری حاکمان آن دوره شناخته می گردد. بر اثر اتفاقاتی که برای این بنا در طول تاریخ رخ داده، چندین مرتبه از نو ساخته شده و مجدد مورد بازسازی قرار گرفته است.

از میدان تکسیم تا مسجد ایاصوفیه باید مسافتی حدود 5 کیلومتر را طی کنید و همچنین برای دسترسی به مسجد ایاصوفیه راه های مختلفی وجود دارد که تراموا به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین وسیله حمل و نقل عمومی، شناخته می شود. با استفاده از تراموا می توانید در خط T1 سوار شده و در ایستگاه میدان سلطان احمد پیاده شوید و با اختصاص مقدار کوتاهی پیاده روی به این موزه تاریخی برسید.

استفاده از مترو یکی از راه های بسیار کارآمد و ارزان در استانبول برای رسیدن به موزه ایاصوفیه شناخته می شود. به نحوی که می بایست در خط M2 مترو سوار شده و در ایستگاه سلطان احمد از مترو پیاده شوید و با طی کردن یک مسیر کوتاه و حتی پیاده روی می توانید به این مجموعه دسترسی پیدا کنید.

اتوبوس های موجود در میدان تکسیم نیز یکی دیگر از راه های ارزان برای به دسترسی به مسجد ایاصوفیه شناخته می شود به نحوی که با استفاده از این روش در کمتر از 30 دقیقه می توانید به این مجموعه فوق العاده تماشایی برسید. اگر به دنبال سریع ترین راه برای رفتن به این مجموعه هستید، استفاده از تاکسی های میدان تکسیم را به شما پیشنهاد می کنیم که در کمتر از 10 دقیقه امکان دسترسی را برایتان فراهم خواهد کرد. پیاده روی از میدان تکسیم تا مسجد ایاصوفیه یکی از لذت بخش ترین مسیرهایی است که همزمان می توانید با تماشای چند جاذبه گردشگری، خاطره ای فراموش نشدنی از سفر به استانبول برای خود ثبت نمایید.


جهت مشاهده لوکیشن بر روی Hagia Sophia Grand Mosque کلیک نمایید.


موقعیت و لوکیشن هتل اورینت بانک

جهت مشاهده لوکیشن هتل Orientbank Hotel Istanbul بر روی کلیک نمایید.


چگونه می توان انواع تورهای مسافرتی را در گشت رویایی رزرو کنیم؟

با مراجعه به سایت www.gashteroyayi.com اطلاعاتی از قبیل نرخ انواع تورهای مسافرتی، تاریخ سفر و برنامه های مربوط به سفر را مشاهده کرده و برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان گشت رویایی و رزرو تور با شماره 02634109 تماس حاصل فرمایید.


www.gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران