آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

پارک آبی ساحل دیوان Divan Beach Aqua Park در شهر وان ترکیه

نویسنده : تیم تولید محتوا گشت رویایی

پارک آبی ساحلی دیوان که در آن لذت بخش ترین و هیجان انگیز ترین لحظات تعطیلات خود را سپری خواهید کرد، منتظر شماست. آدرنالین و هیجان را در این پارک آبی که در آن هیجان، سرگرمی و خورشید با هم ترکیب می شوند، خواهید چشید. پارک دیوان بیچ پارک آبی رو باز واقع در شهر وان است و یکی از جاذبه های گردشگری محسوب می شود. این پارک بخصوص در فصل گرما مورد توجه گردشگران بسیار زیادی قرار می گیرد. وان ترکیه یکی از مقاصد پر طرفدار برای مسافران ایرانی است. علاوه بر زیبایی و نقاط قوت گردشگری، داشتن مرز مشترک به ایران و نزدیکی به کشورمان هر ساله مسافران ایرانی زیادی را به خود جذب می کند. مکان های دیدنی بسیار زیادی در شهر وان ترکیه وجود دارند که ما به شما پیشنهاد می کنیم، اگر به ترکیه سفر می کنید حتما از آن ها دیدن فرمایید. همینطور در بخش مجله گردشگری گشت رویایی میتوانید در مورد تمامی جاذبه های گردشگری بخوانید.



پارک آبی دیوان بیچ وان

پارک آبی دیوان بیچ وان که در سال 2018 افتتاح شد، در زمینی به مساحت 14000 متر مربع در منطقه ادرمیت استان وان واقع شده است. این پارک ساحلی 10 کیلومتری با مرکز شهر فاصله دارد و به صورت مختلط فعالیت میکند. اگر مختلط و جدا بودن بانوان و آقایان در پارک آبی برای شما حائز اهمیت است، پیشنهاد می کنیم به پارک چاغداش بروید. 

پارک آبی دیوان به علت روباز بودن در فصل بهار و به خصوص فصل تابستان بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد و افراد زیادی برای فرار از گرمای تابستان به پارک آبی روی می آورند. به علت همین ویژگی این پارک آبی در فصل پاییز و زمستان مورد استفاده قرار نمی گیرد. پارک آبی ساحلی دیوان که در تقاطع طبیعت سرسبز منطقه ادرمیت و سواحل دریاچه وان افتتاح شده است، با استخر بزرگسالان اندازه المپیک، استخر کودکان، استخر سرسره، سرسره های غول پیکر، کافه تریا، مناطق سبز و غیره، بزرگترین پارک در منطقه است.  

امکانات پارک آبی با انواع بازی های آبی، استخر شنای نیمه المپیک 250 متر مربع و استخر کودکان 60 متر مربع وجود دارد. علاوه بر آن خانه های باربیکیو و انواع گوشت های لذیذ در آلاچیق های چوبی لذت پذیرایی از خود را ارائه می شوند.


امکانات پارک آبی دیوان وان

پارک آبی مختلط دیوان علاوه بر داشتن استخرهای بزرگسالان، استخر ویژه کودکان نیز دارد که سبب میشود خانواده ها حین استفاده از پارک آبی و سیستم های سرگرمی از جمله سرسره های آبی، لحظات شادی را در کنار کودکان خود داشته باشند. در مجموع، این پارک دارای:


  •  2 استخر  
  • 3 سرسره آبی 


پارک ساحلی وان همچنین غذاهای خاص و غنی و منوی نوشیدنی شامل اسنک بار فست فود، قلیان کافه بیسترو ، سرویس آشپزی با میزهای مخصوص باربیکیو برای کباب کردن در دل طبیعت و کنار ساحل ارائه میکند که یکی از موارد مورد علاقه مهمانان است. 

گردشگران می توانند علاوه بر استفاده از امکانات آبی پارک، هنگام نیاز و در وقت استراحت، از رستوران و غذاهای مجموعه استفاده کنند. همانطور که میدانید صبحانه های وان شهرت بین المللی و زیادی دارد، به طوریکه با داشتن تنوع زیاد طرفداران زیادی جذب کرده است، خبر خوب این که در این پارک صبحانه معروف وان نیز ارائه میشود.


 در صورتی که تمایل دارید جشن های عروسی، نامزدی و سایر جشن های سالگرد را در یک محوطه روباز و پارک آبی برگزار کنید، پارک آبی دیوان بیچ وان یکی از بهترین گزینه های پیش رو شماست، این پارک ساحلی با داشتن گروه و سازمان هایی برای برگزاری مراسمات و همچنین گروه موسیقی ساحلی و دیجی، یاری رسان شما خواهد بود. یکی دیگر از امکاناتی که مورد توجه قرار میگرد، ماساژ است، این پارک آبی روباز در وان دارای سالن ماساژ است، زمانیکه در طول روز خسته شده اید و نیاز به ماساژ دارید تا خستگی خود را به در کنید، میتوانید از این سالن و خدمات ماساژ آن استفاده کنید. پارک آبی دیوان وان همچنین دارای ساحل و اسکله های دریایی ویژه آقایان و بانوان، باغ های پیک نیک، کلوپ شبانه و سالن بار است. وان تعدادی چتر و صندلی‌های ساحلی در کنار استخر پارک تعبیه شده است که امکان استراحت را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌سازد. شما میتوانید ساعت ها در این صندلی ها استراحت کرده و از آفتاب بهره مند شوید.


قیمت بلیط پارک آبی دیوان در وان

تعرفه قیمت AQUAPARK MARINA CATEGORY 


  • روزهای هفته آخر هفته بزرگسالان 549TL  
  • دانش آموزان TL 499 
  • 3-12 سال TL 439 
  • 0-36 ماه رایگان


همچنین:
محدودیت سنی برای پارک آبی چقدر است؟ 

برای سلامتی و ایمنی شما، از شما درخواست می کنیم که قوانین را رعایت کنید. 

1- با کارکنان سرسره و ناجیان غریق صحبت نکنید. دستورالعمل های کارکنان سرسره و ناجیان غریق و به قوانین نوشته شده روی تابلوهای پارک را توجه کنید. 

2- کودکان زیر 2 تا 16 سال نمی توانند بدون والدین خود وارد این مرکز شوند.


اطلاعات تماس پارک آبی دیوان Divan Beach Aqua Park

جهت هماهنگی با پارک آبی دیوان در وان میتوانید با شماره تلفن پارک به شماره 05425699018 تماس بگیرید.


ساعت کاری پارک آبی دیوان Divan Beach Aqua Park

ساعات کاری مجموعه پارک آبی به شرح ذیل می باشد: 

  • اواسط هفته: ساعت شروع: 10:00 ساعت پایان:20:00 
  • تعطیلات آخر هفته: ساعت شروع: 10:00 ساعت پایان:20:00


gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران