آژانس مسافرتی گشت رویایی صدفشرکت گشت رویایی برگزار کننده تورهای اقساطی 12 ماهه در تمامی مسیرها..
از من بپرسید!
کد امنیتی

آکوا پارک وان Van Aqua Park

نویسنده : تیم تولید محتوای گشت رویایی صدف

پارک آبی وان، یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات تابستانه

آکوا پارک وان

وان پارک آبی یک پارک کوچک است که در ساحل دریاچه وان واقع شده است. این پارک دارای استخر شنا، صندلی‌های آفتابگیر، مناطق استراحت و چشم انداز زیبایی از دریاچه بی‌انتهای وان است. امکان استفاده از دو استخر در پارک وجود دارد، یکی از آنها برای بچه‌ها و دیگری برای بزرگسالان طراحی شده است. همچنین، در این پارک چهار سرسره نیز وجود دارد که برای علاقه‌مندان امکان بازی و هیجان بیشتر را فراهم می‌کند. وان پارک آبی برای خانواده‌هایی که با کودکان خود به شهر وان سفر می‌کنند، یک مکان مناسب است. استخرها بسیار تمیز هستند و نظافت روزانه در آنها انجام می‌شود. در اطراف پارک، مکانهایی برای تنظیم غذا و نوشیدنی وجود دارد که معمولاً مورد توجه قرار می‌گیرند. 

به علت سرباز بودن و عدم وجود آب گرم، این پارک در ماه های پاییز و زمستان بسته است و تنها در بهار و تابستان قابل استفاده است.


رزرو تور زمینی برای سفر به وان

تور زمینی سفر به وان با اتوبوس VIP با شرایط ویژه آژانس گردشگری گشت رویایی کارگذار و برگذار کننده تور های وان با بهترین شرایط پرداخت و ارائه خدمات عالی. اگر قصد سفر به وان را دارید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان مجرب ما در گشت رویایی تماس حاصل نمایید. شماره تماس: 34109-026 جهت مشاهده اطلاعات سفر، دانلود پکیج، اطلاعات هتل و برنامه سفر همین حالا کلیک کنید.

دیدنی های تاریخی وان ترکیه

قلعه وان

توشپا 

دریاچه وان 

واراگاوانک 

کیسای کتوتس 

قلعه کاووس تپه (چاووش تپه) و قلعه هوشاپ 

کلیسای آختامار 

آبشار کانیس


آکوا پارک وان کجاست؟

آدرس: Alipaşa, 65200 Van Merkez/Van, Türkiye

www.gashteroyayi.com

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران